forex chart

current prices

Jumat, 29 Juni 2012

Chat Bersama Abg Din Mac 28 2012

Chat Bersama Abg Din Mac 28 2012

Oleh JOKOTOLE
Harap diperhatikan ini memakai jam malaysia .....tdk saya edit bahasanya.
Sesi 1 (Komentar Abg Din Jam L.O)

Perangkap terbaik...1.3340...low shadow jam 4 pm...dan buat SL situ......
zero risk..tp...terbaik 1.3357 market x kuat atau berani ambil risiko tapi pasang SL sifat eu...
mcm ni lah jika mahir..
susah mau kalah biasa boleh balik modal sepatut nya...
you buat mcm ni....
go jika you buy...awal...
katakan 1.3357 bila market reverse lg mcm tadi so..
Tunggu..buat satu perangkap tengok shadow low jam 4
1.3340 bila harga jam 5 turun di situ...
so you BUY...
utk kali kedua so satu akan balik modal
satu position akan Untung faham...
kemcm mana cara yg betul trade semasa Trade bank market x kuat...
saya akan MUZAKARAHKAN...
di kelas nanti
dulu masa tadika saya x masuk awal
saya TUNGGU peluang Reverse tadi
baru OP

Sesi 2 (Komentar Abg Din Jam 9.15pm)

market ari ni...
pagi...
4 jam buy....
BBBB satu signal market...
berisiko..x cantik
jam 3...ada candle besar
jam 2 pun dah ada doji
sabab tu....saya x masuk..
market
awal
saya Tunggu je
tunggu dia reveerse
sebab....candle jam 3 tu....31 pip...
30 pip atas...
maka market akan ikut buy semula ke close candle jam 3
so...go eu.. (iklan)

bila dia Reverse...jam 4
kita NAMPAK peluang
harga akan balik ke close jam 3
iaitu close candle jam 3
ni lah TK ARAH
ni...kita leh BOOOOOM
cara terbaik...jika...kita buy awal...maka
kita akan rugi...semantara
semasa market reverse jam 4
so
semasa market reverse jam 4
biar jejam 5 pm
semasa harga turun di sekitar low
candle 1.3341
masa ni lah..kita BUY yg kedua gandakan
SEBAB ARAH market akan ke close candle besar jam 3 pm 1.3357
so
ini sifat EU....so..
OP yg awal akan balik modal
OP yg kedua akan dpt Untung
lebih besar
ni lah KemaHIRAN
Saya akan ajarkan 
semasa kelas Trade Bank nanti
NI PENTING....satu Kemahiran dlm Trade bank...
semua warga TBst...kena menguasai nya
cth lain 20/03
Trade bank..market reverse1 jam
candle besar lebih 30 pip
sifat eu...akan balik semula
ke close candle besar
sama kes mcm hari ni satu position
balik modal satu lg....gandakan semasa reverse
so..Rugi...x timbul
dlm Trade bank
jika MAHIR....kemahiran ni lah akan saya muzakarahkan
dlm kelas Trade bank nanti
ok...pahe
go eu.....go
nanti ada peluang lebih besar muncul..he he
HIDU peluang
akan saya muzakarahkan dlm kelas nanti
go eu (iklan)
lebih tinggi eu reverse lebih besar peluang akan dtg
pergerakan Sell Eu..bermula dari jam 4...
so
dah 5 jam...
di akhiri dgn satu candle besar
candle jam 8 pm tadi
masa awal jam 8 tadi...minda separa sedar dah bg signal aka sifat Eu ni....
lepas...
muncul candle besar
market akan reverse
ni lah Sifat EU...
akan berulang ulang...
bila di katakan Sifat...
maka
Ia akan selalu BerUlang Ulang...

siapa sell..semasa harga reverse 20 pip tadi dah untung
maka nya....
ni lah ..SIFAT ....
BUAT ULANG ULANG..
kita study Sifat EU....kek mana..
1.di akhiri dgn candle besar..
2.selepas v=candle besar....akan reverse
semula
mcm tadi..jam 8 mlm..sekitar 38 pip
so
jika dia reverse sekitar 20 pip..
maka
kita OP sell
OP sell semula
maksud saya...
awal jam 9 kita BUY...
bila volumes sampai 20 pip reverse
kita close
DAN
tukar
OP sell semula
faham ke
dan close
bila haarga
ke open tadi
so
dlm jam 9 mlm ni
kita
dua kali masuk market
awal buy
dan close
setelah harga naik 20 pip...
sebab tu saya kata go eu...go
Dan
setelah atas 20 pip
kita close buy tadi
dan OP sell semula
ni lah di katakan kemahiran
kenal akan SiFAT eu...
corak market ni akan berulang ulang
pd masa akan dtg
asalkan
ada candle besar
maka
eu akan mengulangi...sifat yg sama...
mcm ni lah ...dgn SIFAT EU...
di kelas saya gi tau nanti
di TP..terbaik
tapi..market petang tadi
dah saya gi tau
TP terbaik di close candle besar jam 3
dan
saya dah gi tau
market x kuat

di pagi...ada market...buy..buy...buy...buy
menaik
jika kita baca trade bank batal...
ni salah satu isyarat...market batal..
risiko
walau size candle cukup...31 pip
maksudnya jika ada candle size bank...
jgn ikut
tunggu
jika ada peluang
baru op
semua ni..ada saya bagitau dlm trade bank ..batal
kedua....
jika ...tersilap...
market reverse 1 jam...
saya pun ada bagitau...
mcm mananak dptkan balik modal semula
iaitu dgn cara....masalah Trade bank...
close semua Op..semasa harga balik
pada jam berikut nya
ni pun...dah berlaku tadi
market pd jam 5....buy semula
peluang utk close semua Op
pd jam 5
yg ketiga....tengok doji ...jam 4 pm tu
panjang
mcm mana fungsi doji ni...dlm TK shadow
jika perhaati SIFAT EU...
supaya peluang lebih besar
boleh baca...minda saya
sebab.....selepas v candle besar
market akan reverse...1 jamni SIFAT EU...
lepas tu...
jam berikut nya akan follow semula ikut ARAH candle besar tadi
TK ARAH
mcm atau serupa dgn jam 5 pm tadi
petang tadi
pun mcm tu...SAMA...